söndag 6 februari 2011

Vår blogg!!

Denna blogg är öppen att läsa för den som är intresserad!
Vi är helt vanliga tjejer som har olika förutsättningar för att kunna gå ner i vikt- men vi har ett gemensamt mål- att faktiskt bli av med trivselkilona vi lagt på oss!
Att vi gör på olika sätt, äter olika, rör oss olika, spelar för oss ingen roll! Vi är inte ute efter att svälta oss, någon är kanske inte ute efter att skippa den feta såsen, eller helgens goda, men balanserar det hela med mer motion ...

Vill du där ute i molnet inte ta del av vår blogg, så är det ett enskilt val!

Jag ammar å har gjort det dag och natt i 4 månader! Amningen har inte gjort att jag har gått ner i vikt! Sömnlösa nätter gör att jag som småbarnsmamma ibland måste prioritera sömn före motion för att orka ... Jag måste få i mig ordentligt med mat för att orka, jag vill inte välja bort bröd, jag vill inte välja bort kolhydrater, jag vill inte välja bort min light läsk och mitt lördagsgodis, men jag kan byta ut lite av kolhydraterna mot mer grönt, jag kan byta ut endel av läsken mot vatten, och istället för att äta sött varje dag så gör jag det nu bara på helgerna! Och även om det tar längre tid att gå net i vikt så SKA jag lyckas!!!

Eller VI ska lyckas, eller hur ?!

Emmis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar