fredag 25 februari 2011

Bra jobbat Linda!!!

Oj oj oj vad jag är dålig på att uppdatera, shame on me...
Men till mitt försvar kan jag säga att jag jobbat både dag å natt nu ett tag, å då blir det inte så mycket tid till bloggande. Har ju två barn som gärna vill umgås med sin mamma när hon väl är hemma.
Med tanke på allt jobbande så har det inte blivit särskilt mycket tid för träning, dessutom är det svårt att hålla jämna mattider när man jobbar natt. Men jag kämpar på, å så länge som vågen går visar på nedgång så är jag nöjd. Även om det bara handlar om ett ynka litet halvkilo ;-)
STORT grattis till dej Linda!!! va roligt, är såå glad för din skull. Bara att fortsätta kämpa nu, med en sån minskning så är det ju lättare att hålla motivationen på topp oxå =)
Självklart är jag med på idén om att vi bloggtjejer ska försöka få till en träff fram i vår, det vore ju superskoj ;-)

Ha nu en riktigt skön helg, det ska jag ha. Är faktiskt ledig =)
                                                                                            /Mahlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar