måndag 21 februari 2011

Huga!

Igår var vi på ett äventyrsbad å badade lite! Det var helt för sonens skull, kändes sådär att behöva synas halvt näck!
Jag har för första gången sedan jag var liten, inhandlat och använt baddräkt! Min nya lilla svarta har dessutom som en liten kjol, allt för att dölja .. Men snyggt?! Nä....
Ska nog investera i en sån där med armar å ben istället!! Eller?! Kanske sätta igång på allvar med dessa kilon till övers.

Jag har så otroligt dålig karaktär, men vädret gör inte saken lättare! Att väglaget ska vara kasst gör ju inte att jag kan motionera så där som jag vill å borde!

Imorgon är en ny dag! Ska investera i nutriletts chokladdryck, den var ju till å med god!

Imorgon junibacken, ska bli kul!

Tack å hej, over and out!

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar