lördag 26 februari 2011

En chokladboll och en liten muffins

Hej!

Tusen tack för stöttningen!
Bara å kämpa på ni med! Man måååååste tänka på att INTE stoppa i sig fort man blir sugen. Man måste försöka säga NEJ.
Ibland är okej, men jag försöker iaf vara mer benhård emot mig själv fast inte så jag mår dåligt bör tilläggas.

IDAG åt jag det jag skrev som överskrift. Det var lääääängesen.
Till Kaffet. Det var gott, men inte WOW!

Sen var jag ute på en promenad med barnvagnen 40 minuter.
Hade faktiskt lite ångest, fast det ska jag inte ha. För nu är det hårda bud igen :D
Det är just det, att man inte ska FÅ ÅNGEST över att ta en bit nångång. Men inte alltid.

Vi får inte tappa motivationen! Det är sommar snart! Mitt nästa mål är 90 kg.
Den dagen jag väger det skriver jag det här!
Etappvis ska man ta det!

Ikväll ska jag göra mig klyftpotatis med morotstavar och olja i ugnen, till det något köttigt.

Sen är det melodifestivalen.

Ha en fortsatt bra helg och till veckan ska ni lova er själva att VARJE dag komma ut iaf 20 minuter, OK? :P:P:P

Kram från mig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar