måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!!

Vågen visade inte riktigt det resultat jag önskat i fredags, men en minskning med 0,5 kg är iaf åt rätt håll... Under helgen har jag faktiskt varit ganska noga med vad jag stoppat i mig. Har dessutom tagit promenader och grävt en STOR snögrotta tillsammans med älskade sonen. Vi har varit hos min mamma å hennes sambo under helgen, det var ju rallyfest i värmlandsskogarna. Det blev dock inget rally för oss, då vi tyckte det var på tok för kallt. Fast det var ändå väldigt vackert väder med strålande solsken.
Ikväll var jag dessvärre inte så nyttig. Käkade potatisgratäng å fläskfilé till middag, dagen till ära. Till det ett glas rött å sen chokladpudding till efterrätt. Ajabaja.... Skärpning nu resten av veckan. Hoppas på fina dagar med inte fullt så många minusgrader, så jag kan ta min morgonpromenad efter lämning på dagis/skola.

Hörs!!      /mahlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar