fredag 4 februari 2011

Träff !!

Anna, du kom med en bra idé. Tycker också att vi tjejer som bloggar och försöker på ett eller annat vis att gå ner kilon, ska ses i sommar och visa upp våra några kilo lättare kroppar!! :D
Alla ska neeeeeeeeeeeer, och vi ska kämpa på. Bara man går ner och inte upp. Sen kan man inte säga att man hela tiden har nerförsbacke, för det kommer svackor kan man ju lova!

Jag försöker absolut äta mindre och tänka mig för varje dag. Sen så motionerar jag något varje dag. Att gå och promenera ser jag ju att ni andra också gör, för om det så är tio eller femtio minuter så blir det något iaf...!

Jag ska på spinning igen på Måndag, då var det en vecka sedan. Ska köra det mera, men vill inte köra på för fullt, för det är min svaghet. Allt eller inget! Men nu har ja lovat att börja sakta och trappa upp all träning!
Annars ballar det ur, det vet jag. Då står jag där med oregelbundenhet igen! :/

Efter min och sambons promenad idag så åt vi varsin räkmacka utan majonnäs. Det är supergott ändå , så länge räkorna är salta å goa och att man har färskt mjukt bröd! Det var MUUUUMMMA ** Med en köpp kaffe*

Idag ska vi äta varsin sallad från pizzan, orkar inte stå och laga mat idag ;D

Så snart får vi svänga våra lurviga tillsammans med lets dance.
Kvällens motion: Måla vår trapp till övre plan som ALDRIG blir klaaaaaar!! Sen är det även den till nedre plan men det tar vi när den till övre är klar! :P


Kram och ha en fin helg **** kämpa på****

2 kommentarer:

  1. Asså vad handlar denna bloggen om? Att ni ska gå ned i vikt eller vad ni "unnar" er? Om ni ska banta så är det kanske bra att veta några saker
    nr1: BRÖD ÄR INTE NYTTIGT!
    nr2: DRICKA ÄR INTE NYTTIGT! (inte ens light)
    nr3: ALKOHOL ÄR INTE NYTTIGT! (inte ens light)
    nr4: Att "svälta" sej i 5 dar för att sedan frossa hela helgen hjälper inte ett skit, ni kommer troligen bara gå upp i vikt av det!
    mm mm mm ni skulle behöva läsa på lite tror jag,
    om man rör på sig går det att äta det mesta utan att man går upp i vikt..
    Och till er som nyss fått barn: AMMA!! då jävlar ska ni se på viktras! Det är naturens sätt att återställa ballansen..

    SvaraRadera
  2. Ojsan minsann, kan du inte säga ditt namn?
    Bloggen handlar om att vi ska ner i vikt och inget annat. Alla kör sitt eget race.
    Bröd? Vem har sagt att bröd är nyttigt? ingen!
    Men man får väl äta bröd även om man vill ner i vikt kära nån! Det är väl upp till var och en.
    Dricka? Jag dricker ingen dricka, inte ens light..Och om jag tar ett glas någongång så är det inte light, det är skillnad på att dricka varje dag och nån gång ibland.
    Alkohol? Jag har inte druckit alkohol och gör jag det någongång så är det också upp till mig, det är socker i det JA! Men det är skillnad att dricka varje helg kanske?
    Svälta sig? Vem gör det?
    Jag har ammat, men jag har fikat mer än jag gjort av med, så det hjälper inte på ALLA människor!
    Så sant som det är sagt..
    Präktighet är det värsta jag vet, så låt oss köra som vi vill. Neråt går vågen iaf! Och det är dit jag vill. Och jag vill kunna unna mig godsaker med måtta.
    Skit i å läs vad vi skriver-enkelt-

    SvaraRadera