torsdag 6 januari 2011

TACK ! Nu hänger jag på! Ingen återvändo!

Hej kära vänner!
Först och främst vill jag tacka Anna och Emma för att man får delta i denna blogg. Otroligt bra sätt att verkligen komma igång! Nu finns ingen återvändo! TAGGAD!!
Jag heter Linda Hallberg,30 år,  bor i hus i Mjönäs tillsammans med Andreas " Dea" Ahlström, kommer ifrån Hagfors, vi har en underbar dotter på c.a 7 månader, Julia.
Just nu är jag mammaledig, men annars jobbar jag på Munkforssågar, stillasittande jobb. Kontorsjobb.
Jag vill vara med här dels för att förändra mitt sätt att tänka på KOSTEN. Sen att tappa vikt.
Väger mer än jag någonsin gjort i hela mitt och dessutom har jag aldrig varit så LAT och stillasittande någonsin. Äter fikabröd så gott som vareviga dag, och coca-cola är det godaste jag vet!
 Alltid varit aktiv, med innebandy mååånga år och på senare år har det blivit mkt av spinning på styrkan. Men nu har det varit stiltje. F.rom imorgon den 7 Januari startar jag.
Bloggar eftersom och hoppas att ni andra bloggar lika mycket !
Ka säga så mkt som att min vikt är tresiffrig just nu,...SKÄMS över den men nu jävlar ska den bort för alltid!! Och Linda ska komma i toppform!

Här är den osminkade stiliga topptrimmade bruden ;D



LYCKA TILL TJEJER!!!!  NU KÖR VI!!!!
/Linda

2 kommentarer:

  1. Wohooo!!!
    Välkommen Linda!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt Linda!!!
    tillsammans kommer vi alla att fixa detta =)

    /Mahlin.

    SvaraRadera