söndag 9 januari 2011

Pushing!!!

Jag skickar över lite push push till eder alla som kämpar med era kilon!!

Var det Linda som skrev innan?! Vill iallafall att du som skrev ska veta att jag är exakt likadan!! Exakt likadan!!!

Å kan jag, så kan DU, kan jag så kan NI, kan jag så kan ALLA! Så pass dålig karaktär har jag - för det mesta!

Nu har det gått över förväntan, och hon som brukar knäcka en påse chips å 2 kg lösgodis på en helg, har klarat helgen med galans! Jag är faktiskt chockad själv ...

För drygt en å en halv månad sedan så skulle jag köpa jeans! Jag gick direkt till BiB och tog en 44.

!!!!!!!!!!

De gick inte att knäppa, men ???

Jag gick tillbaka och tog en 46.

!!!!!!!!!!!

De gick att knäppa, men man kanske ska kunna andas också?!

Det slutade med att jag tog en 48 och gick direkt till kassan!

Innan när jag gått till affären (oj om sambon läser detta) hade jag köpt ett paket delicatobollar och tryckt i mig på vägen hem!
Nu såg jag mig verkligen i spegeln och såg hur jag såg ut!!

Men nu kan VI bara se frammåt, och visst fixar vi det här ?!

Ps. Jag dricker cola light för jag har vant mig vid den och tycket den är godare! Mer hälsosam, icke sa nicke, men det är min drog ... När jag blir alldelles för sugen på dittan å dattan - då är det min lightie som gäller!!!

Nu kör vi på!!!!


Memba

1 kommentar: