måndag 31 januari 2011

Spinning!

Hej Tjejer!

Hoppas ni mår väl !
Idag har man iaf varit ute på promenix med mamma en tur. Inte så lång och inte så fort som jag hade hoppats, men man har iaf inte suttit still ;D

Men dra på trisser , söm en säger ;D , idag har jag bokat in ett pass spinning. BERG, heter det. Antar att det är uppför, sedan ner igen!
Kommer troligtvis DÖ. Men jag vet ju hur mkt jag älskar detta. Innan Julia kom var det inget annat som hägrade :P, många säger att det är dötrist och att man får ont i röva! Men det är bara de första gångerna, sen är det ju inga problem alls! Lovar att det bränner fett som f*n. Det är jag bevis på då jag höll på!
Alla tycker vi om olika former :P

Sen ska man vidare och mäta sig hos Liv,och väga mig imorgon !
Ska nämligen ta kort på
 Liv, hon ska operera magsäcken, så i år blire nog beach 2011 , haha

ha en fin kväll!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar