tisdag 25 januari 2011

Erkänner !

Hej alla duktiga, Anna och Emma bloggar fantastiskt mkt och kul med alla bilder :D

Själv har jag läst era blogginlägg och varit lite onyttig. Höll mig från sött i två veckor. Sen råkade det ramla ner en semla och något mer onyttigt som marängsviss häromdan.
Men nu är det punkt igen. Ska egentligen inte ha dåligt samvete, för så mycket är det inte.

 Konstaterat att mitt UL angående magen var okej, men inte bra. Det är små polyper nånstans.
Kan vara dom som spökar.
Jag ska till läkaren igen på fredag..... !

Nu har jag iaf varit ute och gått en hel timme ensam utan vagn! Bra jobbat, det var längesen ska jag säga. Orkar gå fortare och med mer sving i armarna. Men oj vad långt man kommer på en timme.. klockade och fick gå en extra sväng för att bli exakt. Kommer köra samma runda fler ggr!

Ha en fin dag och jag tänker inte ge upp. Men jag ska väga in mig igen och även mäta för det har jag inte gjort . Kan erkänna att magen tar energi, men snart hoppas jag få bukt med skiten.
Ni andra kör på jättebra och jag vill vill vill.. vara lika aktiv.. :D :D

Kram Linda

1 kommentar:

  1. Kämpa på Linda! Hojta till om vi ska promener någon dag, ja kan komma till dej eller du till mej!!!

    Kraaaaam

    SvaraRadera