måndag 10 januari 2011

Måndag!!!

Idag är det alltså måndag och det är fr.o.m idag som jag kommer ge järnet för att slutligen nå mitt mål...
Jag kommer väga mej på fredagar, då vet jag om jag med gott samvete kan unna mej nåt extra gott under helgen ;-) .
I morse startade jag dagen med en tallrik fil med musli å en grov macka med keso och avokado. Lunchen blev kanske inte så nyttig som den borde... Håller på att skola in min lillskrutta på dagis å käkade där idag. Det bjöds på spaghetti å köttfärssås. Till mellis blev det banan och finn crisp. Middagen bestod av en sallad å lite kött som var kvar efter helgen. Nu ikväll blev det en kopp the + en hård macka å en clementin.
Skulle egentligen varit till F & S för ett pass aerobic igår men ballade ur då det var steg 2 (avancerat). Är helt värdelös på kordination och bör nog gå på steg 1 först...
Ska försöka få till nåt träningspass under veckan, varvat med promenader förstås. Om kommunen kommer och grusar gatorna så man inte slår ihjäl sig förstås.

Ha det gott / Mahlin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar