onsdag 26 januari 2011

Skönt men kallt!

Hej flickor !

Jag kollar in era småtips om godsaker Emma ;D, finns såååå mkt man kan äta som inte är sååå onyttigt.

Själv är det strängt från min sida nu,... försöker äta mer med fibrer och mindre fett å socker... för att man ska ta nåt kilo, annars kommer det inte gå...
Ikväll kycklingfile och wokade grönsaker, det är såååå gött!!!
Har även idag varit ute en hel timme ensam, känns som innan jag fick Julia. Mina gamla Mp3 låtar i öronen och snabbpromme! Skönt att komma ut heeelt ensam! Faktiskt!
När Andreas ändock är hemma så att säga ! :D
Ska börja jogga sen, bara jag kniper mera mera. Det behövs, fuskar med det.. :/

 Har också planer på att vara mammaledig längre än tänkt. Kan bli över sommaren och startar heltid igen i Augusti, underbart om det blir sååå! Skulle egentligen börjat i Maj.
Kan funka med sparande dagar av semester och några xtra föräldradagar sparade!!! :D :D
Så nu ska vi väl träna fram till sommaren TÖSER???!! Jaaaaaaaaaaaaaa! Säger inte beach 2011, det vågar jag inte. Men iaf MINDRE än nu. Sen även i sommar blir det träning. Tänk va gött med en löptur ensam i skogen ,,, underbart,,.... dit ska ja igen! :P

Puss å Kram och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar