tisdag 4 januari 2011

Sanningens ögonblick!

Nu kör vi, nu e de på riktigt!

Vi har väl inte riktigt bestämt än om vi ska uppdatera varannan vecka eller en gång i månaden, eller varför inte varje vecka. Ja behöver insperation. Och minska hekto eller centimeter gör mej bara ännu mera taggad.

Så ja börjar idag, och kommer nog (förhoppningsvis) varje Tisdag att uppdatera mina mått och min vikt. Ska försöka uppdatera om min motion, träning och kost var och varannan dag!

Startvikt: 83,1 Kg
Röv/Höft: 111 cm
Mage/midja: 95 cm                                                      
Övre lår: 63 cm
Arm: 30 cm
Bröst/pupparna: 108 cm






                      


Så här har ni mej, den "nakna" Sanningen...

Mitt mål är 15 kg. Helst tills Ludvigs dop i April, men ja sätter ett mål som ändå känns normalt, och det är den 4 Juli. Då har de gått 6 månader, och det borde gå. Även min mammas födelsedag då :)


Så nu kör vi!

ALL IN...

Anna....

1 kommentar: