torsdag 6 januari 2011

All in!!!!

Här kommen en tjej till som vill hänga på i kampen mot kilona....
Mahlin heter jag och är 32 år. Jag bor tillsammans med sambon Per och våra älskade barn Leon 6 år och Nike Li 16 månader, i ett hus strax utanför Karlstad.
Jag har kämpat med några kilo för mycket i så gott som hela mitt liv. Efter barn nummer ett tycker jag dock att det gick relativt fort att gå ner i vikt. Värre har det varit efter tvåan.... Jag gick ner väldigt fort i början men sen tog det lixom stopp. Jag kommer in i träningsperioder då och då men det blir aldrig någon kontinuitet i det hela. Nu har jag däremot get mej F-N på att lyckas, å det känns ännu mer sporrande då vi är flera som kämpar tillsammans =D .

Mina mått är:
midja- 75 cm
höft- 102 cm
rumpa- 111 cm
lår- 69 cm
vikt- 78,6 kg

Då förstår ni säkert att det främst är rumpa och ben som är mitt stora problem...
Jag är inte och har heller aldrig varit nån godisgris men däremot ääälskar jag god mat.
Jag kommer inte följa nån särskild diet utan ska helt enkelt tänka lite nyttigare samt försöka få till lite mer träning samt vardagsmotion.

NU KÖR VI TJEJER, LYCKA TILL!!

/Mahlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar