fredag 18 mars 2011

Banvallen

Hej tjejer!

Sorry om jag inte har uppdaterat mig något det senaste, tiden går! Ja ni vet ju, alla vi har ju småknoddar.

Har verkligen inte varit så motiverad ett tag. Men nu känns det bättre igen.
Upp å ner går det.
Idag har jag och syrran varit ute på en joggingtur, trodde inte jag skulle orka mer än 100 meter, sen stanna, men vi joggade en halvtimme utan paus, och det gick förvånansvärt bra måste jag säga! :D

Ska jogga tre dagar i veckan, mitt upplägg för egentid också!  Fredagar, Söndagar och Onsdagar är mitt/syrrans mål att hålla på tillsammans, alltid skönt med en person som sporrar och ringer.

Jag vågar inte väga mig nu, haha! Har nog gått upp , men jag är inte över tresiffrigt. Var ju nere i 94 kg. Men tippar på 96 kg nu.
Ska nerååååååt.

Kämpa på....!

Kram Kram från Linda <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar